مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-01سياسي

10 شب 10 منبر| علوی تهرانی: 7 نوع ایمان داریم اما فقط یک نوع آن پذیرفته است


حجت الاسلام علوی تهرانی با بیان اینکه اوضاع کل، زمانی درست می شود که امام زمان ظهور کند، گفت: آیا باید تا آن زمان منتظر ماند؟ خیر، ما باید خود را اصلاح کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی سخنران مذهبی در سومین شب عزاداری مسجد امیر (ع) در دهه اول محرم طی سخنانی با موضوع اقامه عزا بر سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: جامعه برای اینکه به کمال دنیوی و سعادت اخروی برسد لازم است که از پیامبر (ص) تبعیت کنند، اما تبعیت از ایشان برای اهل ایمان مطرح است.

ایمان محبوب ترین حقیقت نزد خداوند است.

وی افزود: فردی نزد امام صادق (ع) شرفیاب می شود و می پرسد: ای دانشمند به من بگو کدامین اعمال نزد خداوند از همه محبوب تر است.

امام پاسخ دادند: همان عملی که خداوند هیچ یک از اعمال را با آن می پذیرد و آن عمل، ایمان است، ایمان به اینکه هیچ معبودی جز الله نیست.

علوی تهرانی با اشاره به اینکه هرکس که ایمان ندارد هرمیزان عمل خیر هم انجام دهد، پذیرفته نیست، تصریح کرد: ایمان در عین حال پیچیده ترین حقیقت است زیرا اقسامی مانند ایمان کفر، ایمان شرک، ایمان ادعایی، ایمان تفریقی، ایمان شرطی و ایمان حرفی هست که پذیرفته نمی شود، زیرا تنها ایمان حقیقی پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شب 10 منبر| علوی تهرانی: 7 نوع ایمان داریم اما فقط یک نوع آن پذیرفته است

10 شب 10 منبر| علوی تهرانی: 7 نوع ایمان داریم اما فقط یک نوع آن پذیرفته است